آویـــــــژه گرافیـــــک

با ما وِیژه بمانید

دانلود براش های هنری متنوع فتوشاپ - Creativemarket Brushes Collection Creative Art۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

در این مجموعه شاهد نمونه های متنوع براش فتوشاپ می باشید که با فرمت های RTF و ASL و AI و EPS و PSD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.


ادامه مطلب
چاپ آویژه
موافقین۰ مخالفین۰
پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ب.ظ

دانلود تصاویر وکتور پس زمینه انتزاعی - Abstract Background Collection۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

در این مجموعه شاهد 25 تصویر وکتور از پس زمینه های انتزاعی با طرح های متنوع می باشید که با فرمت های EPS و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

ادامه مطلب
چاپ آویژه
موافقین۰ مخالفین۰
پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ب.ظ

تصاویر خلاقانه و دیدنی ویرایش شده در فتوشاپ۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

آموزش ها، مقالات و منابع بی شماری در مورد ترفندهایی که می توان با استفاده از آن ها از یک عکس به گونه ای تاثیر گذار تر استفاده کرد و جود دارد. دستکاری عکس یکی از مهارت های فوق العاده و هنرهای بسیار خلاقانه ای است که در عصر دیجیتال شکل گرفته است. در مجموعه زیر نیز شاهد برخی از آثاری که با این سبک خلق شده اند هستید. در این مجموعه شما می توانید سری اول از آثار بسیاری از هنرمندان معروف دنیا را مشاهده کنید که سبک دستکاری عکس آن ها زبانزد خاص و عام است. بعضی از این آثار واقعا خنده دار هستند و بعضی به طرز غیر قابل باوری واقعی، اما نقطه مشترک همه آن ها خلاقانه و الهام بخش بودن آن هاست. 

اگر تا به حال نمی دانستید، باید بگویم که انجام هر کاری در فتوشاپ امکان پذیر است و شما می توانید آن را در تصاویر زیر به عینه مشاهده کنید. 

ادامه مطلب
چاپ آویژه
موافقین۰ مخالفین۰
پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ق.ظ

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت سیاه و سفید بر روی تصاویر - White Black Color Photoshop Actions۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

در این مجموعه شاهد نمونه ای دیگر از افکت تصاویر در قالب اکشن و با عنوان ایجاد افکت سیاه و سفید بر روی تصاویر از گرافیک ریور می باشید که با فرمت های ATN و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

ادامه مطلب
چاپ آویژه
موافقین۰ مخالفین۰
چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۴۹ ب.ظ

دانلود تصاویر وکتور کارت ویزیت های گرافیکی - Business Card Design۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

در این مجموعه شاهد 20 تصویر کارت ویزیت گرافیکی در طرح  رنگ های متنوع در قالب وکتور می باشید که با فرمت های EPS و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

ادامه مطلب
چاپ آویژه
موافقین۰ مخالفین۰
چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۴۱ ب.ظ

دانلود 41 تصویر کلیپ آرت خلاقانه افکت های بوکه کریسمس برای روی عکس ها - CM 41 Christmas Creative Overlays۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

در این مجموعه شاهد 41 تصویر کلیپ آرت خلاقانه افکت های بوکه کریسمس برای روی عکس ها می باشید که با فرمت JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

ادامه مطلب
چاپ آویژه
موافقین۰ مخالفین۰
چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۳۰ ب.ظ

دانلود مجموعه تصاویر وکتور عناصر تزئینی کریسمس - CM Christmas Hand Sketched۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

در این مجموعه شاهد نمونه های متنوعی از عناصر تزئینی کریسمس در قالب وکتور می باشید که شامل بت و جقه، حاشیه گلدار، بافت گلدار و ... می باشد و با فرمت های EPS و AI و PNG و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

ادامه مطلب
چاپ آویژه
موافقین۰ مخالفین۰
چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۸ ب.ظ

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت خطوط مورب گرافیکی بر روی تصاویر از گرافیک ریور - GraphicRiver Sprit Photoshop Action۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است


در این مجموعه شاهد نمونه ای دیگر از افکت تصاویر در قالب اکشن و با عنوان ایجاد افکت خطوط موربگرافیکی بر روی تصاویر از گرافیک ریور می باشید که با فرمت های ATN و ABR بر روی  سایت برای دانلود قرار گرفته  است.

 


 حجم فایل: 0.87 مگابایت 

 دانلود لینک مستقیم

 رمز فایل: www.persiangfx.com
چاپ آویژه
موافقین۰ مخالفین۰
چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۵ ب.ظ

کاربردهای خلاقانه و ابتکاری از برچسب در آگهی های تبلیغاتی۵۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است


کاربردهای خلاقانه و ابتکاری از برچسب در آگهی های تبلیغاتی
استفاده از برچسب در تبلیغات نه تنها یک روش ابداعی و نو برای جلب توجه است، بلکه می تواند تاثیر ماندگار و طولانی در ذهن بیننده بر جا بگذارد. بسیاری از کمپانی هایی که از این روش برای تبلیغات محصولات خود استفاده کرده اند حدود 550% افزایش فروش داشته اند. نکته حایز اهمیت در مورد این برچسب ها این است که به آسانی قابل تشخیص هستند و این احتمالا از دلایل اصلی عامه پسند بودن آنهاست. 
در این پست مجموعه ای از برچسب هاب منحصر به فرد و جالب تبلیغاتی را برای شما به نمایش گذاشته ایم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. 
ادامه مطلب
چاپ آویژه
موافقین۰ مخالفین۰
سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ب.ظ
صفحات سایت
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید